Soligt gillar vi

Åh vilken härlig dag det har varit idag! Solen stekte redan från morgonen så jag passade på att gå ut och sola redan halv 9 eftersom mina lektioner först började halv 11. Samma sak gjorde jag också när jag kom hem från skolan.
    Det är så skönt att få gå ut soliga dagar som dessa och lägga sig ner i solen och njuta. Läste faktist ut halva "kan jag, kan du" boken (jag som har noll intresse för läsning), som mamma lånade hem åt mig för någon dag sedan. Den handlar om motivation till träning samt en massa instruktioner för hur man fixar ihop ett eget träningsprogam. Nice! 

Allt man behöver för att sola utomhus, minus mobiltelefonen då, som faktiskt bara råkade hamna med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: