Orken är slut

Den äckliga körtelfebern sitter i ännu och den gör mitt liv till ett rent helvete. Jag har aldrig varit så här sjuk förr.
Antagligen har jag missat en hel massa läxor och hemuppgifter, men ska jag vara ärlig så har jag ingen ork att ens ta reda på det. Jag orkar inte ens se mig i spegeln vissa dagar och jag har hamnat att åka fram & tillbaks till sjukhuset.
 
Det jag är mest besviken över är att jag missar sånt jag sett framemot i flera månader. Jag missade nyligen balen och efterfestet som vi kämpat och ställt till med i flera veckors tid, och antagligen missar jag allt lussande också. Det är så himla orättvist.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida
2012-12-12 @ 17:12:47 / http://nikonsaklick.blogg.se

Fy va trist, kry påde Sara! :)

Svar: Tack tack! :)
None None


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: