Glöm dina bekymmer

Igår va igår, idag är idag. Så vad vill jag ha sagt med det då? Tja att idag är ny dag, alltså behöver man inte haka upp sig på gårdagen. Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya. Fast än så länge har dagen gått smärtfritt, inga bekymmer idag inte.
Jag är faktist på himmelens bra humör, har mest gått runt skrattandes och tjoandes hela dagen. Kanske är det för att jag äntligen fick biologiprovet undanstökat eller för att jag vet att det bara är en dag kvar till fredag? 
Jag har inget svar på det, men jag njuter i varje fall.
 
Bilden är tagen i Turkiet från hotellrummets balkong. Vill tillbaks dit, fast egentligen ville jag aldrig ens åka hem, ska jag vara helt ärlig, lämnade jag stället med en tår i ögat.
Saknar solen, värmen och alla trevliga människor jag fick träffa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: