Några frågetecken


Nämn något
som gjorde dig glad igår: Den goda chokladfudge smeten och supersöta meddelanden
Vad gjorde du klockan 08 i morse? Satt i bil med pappa påväg till bussen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Satt på modersmålslektion och läste en bok

Det sista du sa högt? "åååh äntligen sluta e" > brandalarmet pipade hur länge som helst i skolan, pga hårspray :'D
Det senaste någon sa åt dig? "Yeee!"
Vad har du druckit idag? Vatten & fitline
Vad är det senaste du åt? Mammas piroger
Vad var det senaste du köpte? Någonting riktigt ohälsosamt

 
Vad är det för väder hos dig nu? Kallt, molnfritt, dystert
Vilken är den godaste glassmaken? CHOKLAAAAD, med stora chokoklumpar i.. mmmm
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför inte? 

 
Sover du tungt? Ööh.. jag antar det. Får hela tiden reda på vilka konstiga grejer jag gjort i sömnen
Drömmer du mardrömmar? Ja, nästan varenda natt och det har jag gjort i hela mitt liv
Favoritklädsel? Det beror helt enkelt på humöret - är jag slö är det skönast att gå i underkläder och en stor t-skjorta
Favoritlåt just nu? Neon Hitch ft. Tyga - Gold
Favoritgodis? Choklad. Fazers blå, marabou, kinderäggchoklad, vitchoklad, fazerina, aaah! 
 
 
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött och lågmäld
Sommarplaner? Jobba jobba jobba, utlandsresa(?) & ha så roligt jag bara kan!
Hur många kuddar sover du med? Sex
 


Morgon eller nattmänniska? Jag har egentligen inget problem att stiga upp ur sängen på morgonen, för bokstavligen när alarmet ringer flyger jag upp som en katapult, ändå har ja som ovana att sitta uppe om kvällarna rätt länge
Är du kittlig? Lite grann
Stjärntecken? Jungfru
Stökigt eller välstädat? Mitt rum är nästan alltid stökigt, men jag vill ändå ha alla grejer på mitt vis. Däremot är det roligt att städa hos andra! :)
Vad längtar du mest efter just nu? MAT, typ americana pizza, potatisgratäng, marängsviss
Saknar du något just nu? Ja, Lady.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: