En himla rolig lista

Vilka svordomar använder du mest?

Satan, jävlar, vittu

 

Äger du en iPod?

- Nej, vad ska jag med en sån och göra?

 

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Klockan 7, fast jag blev så trött på den att jag drog ur sladden så nu står den endast och samlar damm. I'M SO REBELLIOUS.

 

Hur många resväskor äger du?

- En, som är rosa.

 

När var senast någon stötte på dig?

- Igår kväll.

 

Vad åt du till middag senast?

- Våfflor med jordgubbssylt och grädde. Yäk!

 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

- Det tror jag säkert. While you are talking behind my back feel free to bend down and kiss my ass. ;)

 

Är du blyg inför det motsatta könet?

- Nej oftast inte.

 

Vilken film kan du alla replikerna till?

- Denna film nedan. Han är min stora idol!

 

 

Pratar du några andra språk?

- Engelska pratar jag nästan flytande, mutta puhun myös vähän suomea kun olen humalassa, haha, även lite tyska, typ, du bist eine Scheißekopf!

 

Diskar du din egen disk?

- Nä det sköter diskmaskinen.

 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

- Han kan väl erbjuda iallafall, men skulle ändå insistera att betala. 

 

Vad har du med dig in på bion?

- Dricka, vänner, popcorn

 

Har du en blogg?

- ..DAMN, I'M BUSTED.

 

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

- Humor, lojal, social.

 

När sov du senast på golvet?

- Den 23:e juli, minns det som igår.

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

- Fungerar rätt bra typ två/tre dagar med lite sömn, men sen blir jag som en trasa.

 

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- När det handlar om uppsatser och sånt i modersmål, så är jag petnoga. Via sms och facebook bryr jag mig inte alls.

 

Tycker du om att krama folk?

- Jaadå!

 

Vad är du allergisk mot?

- Pollen, bananer, kaffe? haha

 

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- Simon. Har alltid velat heta det.

 

Vad är det bästa i ditt rum?

- Sängen eller kameran.

 

Vem är din idol?

- Cesar Millan.

 

När kysste du någon senast?

- I fredags.

 

När vaknade du i dag?

20 över 6.

 

Hur många kuddar har du i sängen?

6.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: