Sinne meni hermot

Har flera frågetecken för idag..
 
..För det första, varför lär inte ungar sig längre hut och fason? Håller på att bli galen att lyssna på ungarna i bussen som domderar ut en massa fula svärord och könsord. Det är nog ytterst sällan man hör några ungdomar använda så pass fult språk och grova ord som dessa. Och ja, jag vet att ni nyligen lärt er dessa ord men kom igen, vågar ni inte uttala er så hemma, gör inte det då heller på bussen. Ni blir varken tuffare eller hotfullare. Man mister bara respekten för er.
 
För det andra, varför ska allt vara så himla invecklat? Har försökt mig på de arma pedigree uppgifterna i biologi (förstår överhuvudtaget inte ett skit i denna kurs) om och om igen, men jag fattar ingenting! Det är ingen skillnan hur jag vrider och vänder så fattar jag ändå nada. 
 
För det tredje, vad i hela friden är detta facebook fenomen? "Jag ska till Miami i 3 månader" / "Jag ska åka till England i 6 år" / "Jag ska till Kanada i 28 månader" och fan och hans moster. Jo halåja ja ska ti afrika ja i 300 år.. Nämen påriktigt vad är det för mening med dessa kedjebrev eller vad som nu än ligger bakom? 
 
För det fjäde, varför gråter man när man äter ett dajmkex? Är det normalt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: