En skitdag

Idag är en sån dag att man helst av allt bara velat dra täcket över huvudet och be livet återkomma imorgon.
 
Jag vaknade upp tröttare än någonsin, for till skolan, skrev prov, kom hem, började läsa på nästa prov och somnade.
Insåg att klockan var mycket och att jag hade ca 2/3 kvar att läsa till geografi provet.
Och det var där allting började gå snett.
Hundarna stod och skällde, så jag tog ut dem på en promenad, Dixie betedde sig som ett fullständigt monster och drog åt alla världens håll, prövade jogga, knät strejkade, inget ovanligt, gick in, skulle ta på mig varmare kläder och jag klämmer handen i skåpdörren och får en låda på foten. Klöser mig också 3 gånger under samma dag. Dags att klippa naglarna?
Sen tog jag en titt på kommande periods schema och insåg att jag kommer att få jätte tunga 6 veckor framför mig. 
Engelska, finska, historia, modersmål och den supersvåra biologikursen. 
I LOVE LIFE, I REALLY DO.
 
Nåja, vad gör man med skitdagar som dessa? Jo man poppar massa popcorn, smälter en stor mängd med smör och dränker popcornen, sen äter man upp en hel choklad platta och njuter av att tröstäta och kollar roliga tumblr's. Har skrattat hela dagen åt denna bild:
 
Bahaha! Nu ska jag ta och umgås lite med sängen, täcket och kuddarna, feel free to join me. 
Nä ja skoja bara, det får ni inte alls. Sov gott alla vänner & ovänner ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: