Somebody that I used to know

Hade inget annat för mig (förutom att läsa en massa finska ord, vilket jag inte hade lust till) så jag läste igenom en gamla konversationer mellan mig och en vän. En vän som jag känner kände som min egen bakficka.
Det är ju lite lustigt,  för vi delade allt, pinsamheter, tankar, upplevelser.. Men så bestämmer sig denna en dag för att inte prata med en längre och beter sig som om jag inte längre fanns, inte existerade. Utan orsak. Sånt gör ont. 
Men jag undrar, vaknar man faktist bara en dag och besluter sig för att inte längre prata med sin vän igen? Är det kanske mode?
För om det är så, är jag verkligen inte trendig.
 
 
The heart is like a compass. It either leads you closer to a person or shows you another way.
If it's meant to be, it will be. And I suppose it wasn't meant to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: