Utmaning

Jag blev nyligen utmanad av Rebecka, så here we go!
 
1. Ditt bästa minne
Har så många bra minnen från barndomen förstås.. men om jag måste välja ett så är det nog när jag och Tobbe träffades i somras!
 
2. Vad säger ordet kasvi dig?
Kasvimaa! Hehe, du ska bara veta hur många känslor som väcks när jag hör det ordet, samtidigt som jag tänker på busringningar och senila tanter!
 
3. Aladdin elr Pingu?
Det var en svår fråga, eftersom jag varit förtjusta i båda när jag var liten. Men då måste jag nog ändå säga Aladdin. Kollade Aladdin varje dag när jag var liten och jag spelade in varenda avsnitt. Jag kunde sitta och spola tillbaka och kolla samma avsnitt hur många gånger som helst.
 
4. Berätta en hemlis
Jag har svårt att hålla reda på mina saker. Oftast har jag bara en socka eller vante av varje. Och det är aldrig jag som tappar bort dem, host.
 
5. Varför just Åland?
För att jag är förtjust i allt med Åland. Att få prata svenska, den vackra naturen, havet och de gemytliga människorna man träffar där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: